wtorek, 12 marca 2013

1

Witam, to jest mój pierwszy blog o modzie. Zamierzam komentować i mówić to co mi się podoba z najnowszych trendów mody czy kolekcji wybranego sklepu. Mam nadzieję, że spodoba się to Wam.


Jak widzicie są tu 3 zestawy sklepu Taily Weijl. Generalnie bardzo lubię ten sklep. Jakoś z pół roku temu kupiłam tam fajny niebieski gorsecik, który na prawdę bardzo mi się podoba, ale nie o tym tutaj mowa.
Komentując pierwszy strój od lewej, powiedziałabym, że wyszłabym w takim stroju na randkę albo na jakieś ważne spotkanie. Jedyne co mi się w nim nie podoba to właśnie zielone spodnie, zdecydowanie źle wyglądam w zielonym kolorze, ale wydaje mi się, że takie połączenie w pierwszym stroju jest fajne. I oczywiście te czółenka są mega. Całkowity strój oceniam na 8 !
Środkowy strój jest nieziemski. Jestem nim mega oczarowana. Strasznie, ale to strasznie mi się podoba, czy do wyjścia na miasta, spotkanie ze znajomymi, impreza, randka, whatever. Cały ubiór podoba mi się bardzo. Na marynarce widzimy jedne z nowszych trendów czyli ćwieki przyczepione do ubrania. Podoba mi się to, ale jednak co jak co do niektórych rzeczy jest to przesadzone lub po prostu te rzeczy wyglądają dobrze na wieszaku. Całkowity strój oceniam na 10 !
Ostatni strój jest na prawdę fajny, dobry na jakąś imprezę lub zjazd rodzinny. Podobają mi się najbardziej z całego stroju buty, są mega prześliczne. Całkowity strój oceniam na 10 !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz